Wanneer kunnen we aan de slag?

Samen bekijken we welk moment het meest haalbaar is voor jou.

Tijdsduur en prijzen

We hebben aandacht voor je draagkracht. In het intakegesprek bepalen we in overleg de duur van het traject en de lengte van de sessies. Afhankelijk van het project en van jou als persoon werken we één uur of langer (maximaal vier uur achter elkaar).

Alleen de effectieve organiseertijd wordt aangerekend. Betaling gebeurt na elke sessie, contant of via Payconiq.

Werkgebied

Om mijn verplaatsingskosten laag te houden wordt het gebied waarbinnen ik werk klein gehouden.

Ik werk in de volgende gemeenten: Aartselaar, Antwerpen, Berlaar, Boechout, Bonheiden, Boom, Bornem, Borsbeek, Broechem, Duffel, Edegem, Emblem, Grobbendonk, Heist-op-den-Berg, Hemiksem, Herentals, Herenthout, Hove, Kessel, Kontich, Lier, Lint, Mechelen, Millegem, Mortsel, Niel, Nijlen, Putte, Puurs-Sint-Amands, Ranst, Rumst, Schelle, Schilde, Schoten, Sint-Katelijne-Waver, Viersel, Vorselaar, Vremde, Wijnegem, Willebroek, Wommelgem, Zandhoven en Zoersel.

Andere gemeenten binnen de provincie Antwerpen kunnen uitzonderlijk ook in aanmerking komen.

Kaartje met werkgebied

Voorbereiding coachingstraject

Probeer goed uitgeslapen te zijn zodat je genoeg energie hebt voor de coaching sessie.

Heel belangrijk:

Een kartonnen doos voor oud papier, vuilniszakken van de gemeente waarin je woont en een stofzuiger (en andere poetsspullen) kan je al klaar zetten.

Je gaat je aandacht richten op wat voor jou belangrijk is. Probeer afleiding van bijvoorbeeld honden, kinderen, GSM, bezoek en andere te vermijden.

Bedenk een beloning of een ontspannende activiteit voor na de opruim/organiseerdag.

Normaal gezien werken we één op één. In een gezin wordt er meestal maar met één persoon gewerkt.